Catalog de produse

2) Curățarea nu a funcționat, ce să fac?



Curățarea nu a funcționat, ce să fac ?

Dacă dispozitivul a emis un test de calitate nesatisfăcătoare după epurarea PG, atunci puteți:

    • Să vă adresați la Centrul de service, recunoscând sincer inginerilor că aparatul nu a funcționat un timp îndelungat. Cel mai probabil, că nu o să vă promită că vor putea face ceva, dar vor încerca să vă ajute. Pregătiți-vă să plătiți pentru aceasta o sumă mare, deoarece garanția nu  acopera acest caz.
    • Faceți de sine stătător spălarea manuală a capului de imprimare, utilizând instrucțiunile, pas cu pas, găsite pe internet sau pe blogul nostru. La o astfel de decizie poate veni cineva care nu vrea să comunice cu reparatorii particulari sau cel care nu a găsit serviciul în orașul său.

    Merită să schimbați capul de imprimare?

        În caz că nici spălarea independentă, nici apelarea la specialiști nu v-au ajutat, puteți încerca să înlocuiți capul de imprimare, uscat al imprimantei, cu unul nou. Vă anunțăm că este scump, din motivul că va fi comandat de la furnizorul oficial , în unele cazuri prețul constituie 50% din costul unei noi imprimante. În plus, va trebui să plătiți la Centrul de service pentru a face înlocuirea acestuia.

    Înlocuirea capului este o cheltuială nejustificată, având în vedere că de aceiași bani puteți cumpăra o imprimantă bugetară.

    În magazinul nostru online veți găsi o gamă largă de dispozitive de imprimare de la cei mai buni producători de pe piață – Epson, Canon, Brother, HP. Acestea pot fi atât imprimante foto, cât și multifuncționale cu un modul de fax încorporat. În plus, la un preț avantajos, puteți alege consumabile alternative pentru noul dispozitiv. 


    Dificil cu alegerea sau aveți întrebări?

    Vă pot ajuta mereu, specialiștii noștri, de la compania Printerra, care sunt permanent disponibili online, dar și la adresa Chisinau, str. Izmail 9.

    Ieşire din cont

    Ai ieşit din contul tău. Puteţi părăsi calculatorul în siguranţă.

    Coşul de cumpărături a fost salvat, Produsele din coş vor fi restaurate la următoarea autentificare.