Catalog de produse

Starea comenzii

Ce este starea comenzii?

Starea comenzii oferă informații despre stadiul în care se află comanda. Managerii magazinelor online schimbă starea atunci când o comandă trece la o nouă etapă de procesare. În funcție de metoda de plată și de livrare, de disponibilitatea mărfurilor și de locația dvs., comanda poate trece printr-o combinație diferită de stări.

Care sunt stările și ce înseamnă?

Toate stările posibile ale comenzii sunt enumerate mai jos:

Creată.

Această stare înseamnă că comanda dvs. a fost creată cu succes și în viitorul apropiat managerul va începe să lucreze cu aceasta. Pentru a contacta managerii magazinului online trebuie să vă amintiți numărul care este atribuit comenzii dvs. Dacă nu vă amintiți numărul după confirmarea comenzii, îl puteți afla oricând, consultând istoricul comenzilor din contul personal.

Admis.

Un manager a început să lucreze cu comanda dvs., după ce a schimbat statutul în Admis, clarifică disponibilitatea mărfurilor în depozitele companiei.

Prescriere (numai pentru comenzile solicitate în credit).

Informațiile privind comanda dvs. au fost trimise la bancă, o cerere pentru posibilitatea de a obține un împrumut este în curs de examinare preliminară. Rezultatul examinării cererii va fi un răspuns pozitiv sau negativ al băncii.

Se pregătește.

Acest statut înseamnă că managerul a primit informații despre posibilitatea de a achiziționa bunuri conform comenzii dvs., mărfurile sunt rezervate și sunt pregătite pentru expediere la depozitul magazinului online. În textul scrisorii și în contul personal puteți vedea informații suplimentare, de exemplu, produsul care lipsește cu sugestii de alternative sau data aproximativă a sosirii comenzii în depozit.

Comandat de la furnizor.

Când plasați o comandă pentru un produs care nu se află în catalogul magazinului online și efectuați o plată în avans, comanda dvs. intră în această stare. Din acest moment începe numărătoarea inversă a timpului de livrare, care a fost anunțat de manager atunci când lucra asupra comenzii dvs.

La testare.

Produsul din comanda dvs. a ajuns la departamentul de control tehnic, ai cărui specialiști verifică funcțiile de bază ale produsului pentru a exclude prezența defectelor din fabricare.

Disponibil.

Comanda a ajuns la depozitul magazinului online, iar dacă comanda indică faptul că doriți să ridicați singur comanda (Pickup), atunci după ce este pusă comanda în acest statut, puteți primi comanda dvs. la biroul magazinului online.

Gata de livrare.

Acest statut înseamnă că mărfurile au ajuns la depozitul magazinului online și în curând vor fi livrate:

  • prin serviciu poștal;
  • prin serviciul de curierat al companiei noastre - la alegerea metodei de livrare pe teritoriul Chișinăului.

Comanda este ambalată.

Dacă comanda dvs. se află în acest statut, aceasta înseamnă că mărfurile sunt ambalate cu atenție și vor fi transferate serviciului de livrare poștală în viitorul apropiat.

La livrare.

Comanda a fost transferată către serviciul de livrare al companiei noastre, iar curierul livrează la adresa specificată de dvs. (în oraș sau la oficiul poștal. Aveți grijă - când anulați o comandă în această stare și în stările ulterioare, trebuie să rambursați costul de transport.

Livrat.

Starea este stabilită de managerul magazinului online după ce primiți comanda.

Cum pot afla starea unei comenzi?

  1. O schimbare de statut este întotdeauna însoțită de trimiterea unui e-mail la adresa de e-mail specificată în timpul înregistrării. Acest lucru vă permite să vedeți în mod clar și mai rapid toate modificările care se petrec cu comanda - de la înregistrare la livrare.
  2. Informații despre valoarea stării pot fi obținute și din istoricul comenzilor din contul personal.
  3. Și dacă nu aveți un calculator la îndemână, puteți apela mereu managerii noștri, care vă vor spune în ce etapă este acum comanda și ora când poate fi primită.
  4. În cazul unei procurării cu 1 clic, starea comenzii poate fi aflat contactând chat-ul online, informând consultantul despre numărul de comandă, numărul de telefon și persoana de contact. Dacă ați fost autorizat atunci când ați comandat cu 1 clic - toate stările comenzii sunt disponibile în contul și e-mailul dvs.